Färg.

Jag har precis gjort något jättedramatiskt. Och vågat. Jag har färgat håret!
(Jag vet, mitt liv har nått en otrolig tristess som gör detta till veckans händelse, sorgligt.)
I alla fall, så gjorde jag det dessutom själv och dem som känner mig vet att det är ett STORT steg för mig. Därav valde jag heller ingen dramatisk färg (ifall något skulle gå jättefel). Färgen jag valde var mitt emellan dessa två (färgen fanns inte med på hemsidan.)
GARNIER NutrisseGARNIER Nutrisse
Alltså ganska så nära min egna färg. Men till min förvåning blev det inte alls så, utan mycket mörkare. Härligt! Dagens överraskning ungefär. För färgen det blev var den som jag egentligen ville prova men inte vågade. Ibland är livet bra lustigt.
Före
Efter:
Vad tycks?!

Kommentarer
Postat av: Emma

Fin blogg Malmgren :)

2010-12-17 @ 22:31:30
URL: http://emmamedtvam.blogg.se/
Postat av: Johanna

Love it!

2010-12-18 @ 16:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0