Helt Spontant.

(Dagens inlägg)
http://spontanefredrik.tumblr.com/
Av alla bloggar så kan detta nog vara en av mina absoluta favoriter. Dels för att den är hysteriskt rolig och innehåller en extrem version av "Matilda-humor" men framförallt för att den tar 1 sec att kolla in. Jag ska inte kasta sten i glashus och klanka ner på långa inlägg, jag skriver både själv dem och jag läser gärna andras. Men ibland är det just vad man är sugen på, en säker adress som garanterar ett leende på under en minut, hur underbart låter inte det?
Exempelvis just nu när jag håller på med en grundstädning av mitt rum (ja det är fruktansvärt tråkigt) så har jag egentligen inte tid med att läsa bloggar, men vill ändå göra något annat i en minut. Perfekt! Och nej, så tråkigt är det väl inte med tanke på att jag gör plats för en mängd underbara plagg jag fått av Alice (fram till Maj). Och jag beter mig som en treåring i en leksaksaffär. Överlycklig.
Jag just nu. Japp det är blå ögonskugga jag har på mig. Ville matcha skjortan... Nä självklart inte, hittade lite ögonskugga i min städning och fick för mig att prova den. Vem har blå ögonskugga ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0