Lista.

min bästa vän är nog Jesper om jag måste välja en (även om han alltid befinner sig på andra sidan jordklotet typ).

när jag borstar tänderna brukar jag alltid vilja sjunga, även om det inte går. Tvångstankar typ.

när jag lagar mat ringer jag oftast Henri/Viktor/Någon som kan göra det medan jag tittar på och dricker vin.

jag är rädd för att dö. Kliché-varning.

den värsta känslan är att inse att inget vara för evigt. Vilket händer gång på gång.

den bästa känslan är att vara kär. Trippa på moln och allt sånt. Kliché-varning.

jag är bäst på att vara entreprenör. (Given?) Kliché-varning.

jag är sämst på att säga nejtack och gå hem från en utekväll. Omöjligt.

jag lyssnar på antingen min egna eller Stoggys spellista med samma namn; "Harbor Lights"

jag pratar inte italienska. Men efter att börjat läsa "Eat. Pray. Love." vill jag börja på studs.

jag tycker om mina vänner. och mat. och vin. Kliché-varning.

kärlek är bland det finaste som finns. Om man inte missbrukar det.

i somras var jag på Skäret hela sommaren och var så skånsk man kan vara.

sist jag grät var i förrgår när jag såg "Last song". Trots att det är Miley Cyrus.

när jag vill tänka tar jag ganska ofta ett bad. Eller en dagdröm.

när jag bakar slås jag ofta av storhetsvansinne vilket slutar i katastrof i  99 % av fallen.

just nu tänker jag på hur svårt det kan vara att lära sig tyska. Superenkelt väl?

idag har jag sovit alldeles för länge och städat.

ikväll ska jag fortsätta spåna på mitt Personal Statement.

imorgon kommer jag julklappshandla, och träna. Såklart.

min mobiltelefon är ful, dålig och värdelös. Och Nokia, såklart.

när jag vaknar på morgonen ser jag oftast ut som ett lejon. Fri tolkning på det.

om jag var ett djur skulle jag vara ett lejon såklart? Behövs det ens motivering? "It's better to be a lion for a day than a sheep all your life."

 

Tumblr_ldleu7tglr1qep47bo1_400_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0