Lovenotes.

Råkade precis klicka in mig på en blogg som utannonserar en tävling om kärleks-sms, och det var verkligen världens gulligaste små textrader. Älskar det faktum att ett litet sms kan säga så mycket. Kolla bara;
"Jag påstår inte att jag inte kan leva utan dig. För det kan jag. Men jag vill inte"

"Du glömde din jacka. Och mig."

”jag vet att det är fredag och att du kanske inte gillar mig och att du säkert har finare saker för dig än att sitta hemma och titta på idol (som jag gör) och att du säkert dansar och inte har tid att titta på din telefon. fast jag tänkte att det gör ju inget om du läser det här imorgonbitti när du vaknar eller om du läser det nu ikväll (jag vill så gärna att du sitter i ditt fönster och dricker te fast det är minusgrader ute) för jag kom på en grej som kanske är lite pinsam att skriva men det gör inget för du förtjänar att veta: du är den finaste, rödhårigaste, roligaste, bästaste, gladaste, rödläppaste tjejen i min värld och jag gillar nog dig.”
"Jag tänkte skicka dig ett tomt sms, för att tankarna stannar upp när jag tänker på dig. Och jag har så många ord, men dom försvinner ut, ut i rymden och alla känslor dansar i magen som en alldeles vacker ballerina som jag aldrig vill släppa ut. Det blev inte ett tomt sms."

Nej nu ska jag kolla ett avsnitt One Tree Hill (nörd som jag är) och sen sova. Tandläkartid 06.40 imorgon. Livet suger. Nej förresten, tandläkare suger.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0