PS.

Åh dumma dumma snö och kyla! I kväll var det egentligen tänkt att vi skulle ha lite barbados-reunion-mys men tack vare vädret kunde varken Edde eller Anton röra sig från sina hem, suger! Istället sitter jag nu här med mitt Personal Statement och har ångest. Jag vill (framförallt behöver) att detta blir något av de bästa jag skrivit men inspirationen finns bara där i några sekunder i taget. Nervositeten däremot, är där hela tiden.
Tänk om jag inte kommer in? Vad ska jag då göra i ett helt år?
Så jag börjar skriva så smått, kommer av mig och bestämmer mig för att göra något helt annat en stund. Distraktionen får mig att vilja börja leva, ja den kan ha något att göra med tyska..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0