Värld full av ord.

Vad skönt det är när man har tid med att ligga och läsa en hel eftermiddag, jag vet jag är ledig nu hur länge som helst. Men det är just sådana Söndagar som denna som man uppskattar mest. När man umgåtts med dem man älskar och sen får vara ensam och träda in i ordens värld. Den värld jag besökt den senaste veckan är "Skära för Stens". Och jag måste säga att trots det att jag var så skeptisk mot den de första 100 sidorna kan jag nu konstatera, efter att läst ut den, att den var värd slitet. En fin berättelse om syskonkärlek och Etiopien och något jag verkligen rekommenderar i höstmörkret. Nu är frågan vad nästa utmaning blir, kanske lite Obama igen.. Eller rent ut av något på franska? Återkommer när jag bestämt mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0