Surf Surf Surf.

Efter lite öroninflamation och allmän slöhet så blev det idag äntligen dags för surf. Och idag var det All in. Först åkte vi till surfers point och hyrde longboards. Croona fick nog världens längsta bräda, 10'2 (min var en 9'2). För er som inte är insatta, det är verkligen JÄTTELÅNGT. Efter att ha kollat runt på några spots hittade vi ett bra nybörjarställe och när vi väl kom i vattnet var det som om allting klickade.
Första vågen kom jag upp direkt på, och bra dessutom. Och sen bara fortsatte det. Nej jag fångade inte exakt alla vågor. Och nej, de flesta upphoppen såg förjävliga ut. Men känslan. WOW! Att bara komma upp ordentligt och verkligen få känna av surfet var en sådan otrolig kick. Jag ville aldrig gå upp. Äntligen framgång!




Bara för det så blir det lite awesome bilder som Danne tagit på Max och Anton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0