Just chillin' at the beach

Kom precis hem från några timmar på stranden, sol, bad och trickande, inte helt fel?
Sitter just nu och tittar på när Hannas farbröder Andrew och Robin bär tunga hinkar med jord, anledningen är fortfarande oklar. Men diskussionen här vid grinden (där internetsignalen är som starkast) handlar om huruvida folk orkar jobba i denna hettan? Återkommer så fort jag fått något bra svar på den frågan!
Johanna, this is for you! (Längtar efter en ganstakeps, if u know what i'm talking about? )
Lite häng vid vår pool


Waiting to get a ride in to town to get our licenses .



Some KFC that Robin and Edwin ( Hannars farfar) brought home for us


First day gone surfing, non for me though...


Knappt fint?


Anton, Flips & Danne

Kommentarer
Postat av: Johanna igen

Gotta love that gangsta keps... you know how to pull that off gurl. OM jag kommer stalka er när jag väl är på plats. Ni får helt enkelt stå ut med mig en vecka... sorry guys!

2010-10-08 @ 01:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0