Maycocks bay

Idag kom äntligen vågorna! Uppe och klar för avfärd vid åtta satte vi kurs mot Maycocks för lite traditionell surf. Efter några felaktiga svängar hittade vi äntligen rätt och det var en så grymt fin strand. Först måste man gå/klättra ner genom djungeln och vägen är minst sagt lurig, men helt klart värt arbetet. Stranden är som hämtad ur en lostscen, ska se om jag kan få upp någon bild av den senare. Och bäst av allt, den var helt folktom. Och tro det eller ej, men surfet gick inte helt åt helvete idag. Kom upp på knä och fångade en del vågor men måste få in rutinen på när jag ska ställa mig upp. Som det är nu ställer jag mig upp för tidigt och sabbar vågen. Jaja, träning ger färdighet i guess. Nu är jag off för att rätta affärsplaner, hårt liv som entreprenör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0