En bra födelsedag.

Igår var det firande på hög nivå, först middag på Helsing med familjen och sen utgång med vännerna. Fick en svensk-fransk ordbok av Evelina i födelsedagspresent (och en plastblomma), riktigt bra presenter. (Kanske inte plastblomman, men kul i alla fall).

Men the downside från att ha jättekul en kväll, är att dagen efter blir man seg och hängig. Något jag verkligen inte har tid med för idag ska jag packa ner allt till Paris. Allt. Idag. Åh, jag får huvudvärk bara av att tänka på det...

Avslutningsvis en liten treat för framförallt Samuel, nämligen January Jones för Versace, lika naturligt vacker som valigt..


Kommentarer
Postat av: Sammy

Ååh, January, vill du gifta dig med mig? Så nice!

2011-01-21 @ 18:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0