Kär i kärleken.

Samuel kommenterade i mitt senaste inlägg att jag låter som en deprimerad nolla. Visserligen kan det vara sant, men anledningen till att här är så mycket texter på engelska och om kärlek är för att jag är en riktig kärlekstönt. Jag älskar det. Jag älskar att titta på löjliga romantiska komedier som ingen gillar. Jag älskar bilder sm utstrålar kärlek och lycka. Jag älskar dikter som kan beskriva detta fenomen och jag drömmer själv om hur det skulle vara. Det jag egentligen vill säga är, allting som jag skriver är inte hur jag känner. Det ligger oftast något i det, men också ofta är det förstärkt många gånger om. Så nej, jag är ingen deprimerad hjärtekrossad nolla. Jag är bara kär. I kärleken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0