L'eiffel

Vet ni var jag har varit idag? 


Gissa?

Japp, Eiffeltornet. Turistaktivitet 1, check! Dock var det riktigt kasst väder så vi kunde inte åka hela vägen upp till toppen, detta resulterade i ca 2000 turistbilder på mig och Alicia istället för att väga upp det lite. Sen promenerade vi längs gatorna och åt lunch och bara insöp miljön. Nice! Sen körde vi extremt mycket fel på vägen hem, man ligger ju inne med världens sämsta lokalsinne, men det gick till sist... Efter att vi besökt sisådär fem andra grannstäder.

Imorgon ska vi baka kanelbullar (!) och ha tv-spelsturnering och eventuellt blir det lite fotboll på det. (Japp, jag försöker byta ut mina vanor till lite mer, aktiva..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0