un d'habitude mardi.

Såhär brukar jag spendera mina kvällar efter att ha kollat på fotbollsmatch. Idag var det frankrike - kroatien som jag såg, på gymmet bör tilläggas, en urkass match med hetsigt spel, få målchanser och några gula kort. Därefter brukar jag diskutera matchen med Samuel och det kommer alltid in på vad vi tycker om dräkterna. Samuel är helt lyrisk över Frankrikes nya bortadräkter, fyra av fem tummar gav han dem! (Det bör dock tilläggas att Samuels absoluta favoritdräkter alltid går i färgerna vitt eller blått, eller båda två.)
Nike France Away Shirt - 2011 - New France Away Kit

Såhär ser dem då ut. Personligen är jag inget fan, de sitter lite för tajt och kopplingen till marint känns lite långdraget. Men givetvis slutar det inte med detta, Samuel ger mig sen en 20-minuters föreläsnnig på uppkomsten till dessa nya dräkterna. Allmänbildning, Check!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0