Morning and it's glory.

Har tänkt lite på det här, den som surfar in här på morgonen/förmiddagen för att hitta lite uppdateringar kommer bli besvikna. För det är något som bara inte funkar för mig, att gå upp tidigt. Och att gå upp innan solen går upp är bara fel och deprimerande. Nej i sådana lägen som detta älskar jag att inte behöva ha någonstans att vara vilket betyder att jag kan sova hur länge som helst. Sen det kombinerat med att jag inte kan ändra om min tidsomställning slutar med att jag vaknar nu, vid typ halv fyra tiden. Nej nästa vecka blir det skärpning, men innan halv nio på morgnarna (soluppgången) är det inte lönt att surfa in här.. Just so you know!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0