27.

Har precis vinkat av mina föräldrar som varit här veckan ut, och som jag har saknat dem! Veckan har behandlat oss mycket bra med väder värt att hurra för, ändlösa shoppingtimmar och ett och annat glas vin. Och om de var förvånade över vilken förändring som har skett med mig! Både mamma och pappa höll på att få en hjärtattack när Louise glatt förklarade att det faktiskt är jag som är kocken på de flesta middagarna vi har. TAKE THAT HENRI!

Nu ska jag lägga mig och sola lite och fundera lite vad jag ska göra i helgen då jag är helt ensam. De flesta av mina kompisar har (dumt nog) flytt landet eller har besökande föräldrar här. Men jag överlever nog, fick precis ett sms om en födelsedagsmiddag imorgon så det löser nog sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0