Dagens uppdatering.

Jag känner att ju mer liv jag får, desto mindre inlägg blir det. Men frågan är bara vad fan jag har skrivit om innan när jag uppenbarligen inte hade något liv och all tid i världen för att blogga?

Anyhow.. Igår åkte min familj och jag är nu friiiiiiiiiiiiii i sisådär 10 dagar. Det firade jag med att träffa upp Julia och Magnus på en bar, La Perle, i 3e arrondisement och som också råkar vara föremål för John Galliano's sanningar om Hitler och därmed ett riktigt fashionställe. Om man ska tro dem själva i alla fall. Men trevligt är det, med mycket fok från alla håll och kanter och billigt i baren. Igår träffade vi på ett gäng med blandade nationaliteter från England, Canada och USA. En av dem hade gått på St. Andrews och var god vän med en av mina vänner, Douglas. En annan var från Ibiza och älskade allt och alla samtidigt som han försökte få så många så möjligt att se potentialen för Ibiza som resmål. Sånt här, händer bara i Paris! 

För er som är intresserade av min franska kan jag säga att det gör enorma framsteg, speciellt sen jag har lärt känna lite franska kompisar som jag enbart talar just franska med. Igår lyckades jag vara mig själv helt och hållet på franska och skämta och driva med folk som om jag inte hade gjort annat. Total lycka. 

Nu ska jag snart sticka iväg och träna, sen väntar middag med Louise för att trösta oss (eller gotta oss)  i vår ensamhet och imorgon blir det födelsedagsfirande för Melissa. På söndag kommer mina föräldrar, YEAJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0