La butte.

Shit här var det ingen rusningstrafik på inläggen.. Jag vet!
Men de senaste dagarna har här varit runt 25 grader vilket innebär att varken datorn eller internet är speciellt lockande jämfört med sol och en och annan drink. Jag lovar det ska bli bättring (dåligt väder nästa vecka, räkna med betydligt fler uppdateringar!)

Nu sitter jag och tar mig en drink (eller två) och väntar på Alicia som duschar. Just det ja, vi är i Montmarte. Livet är riktigt bra just nu och om någon timme ska vi träffa upp lite folk för en utgång på franska manéer (med andra ord borde jag sluta dricka för två drinkar sedan). Nästa gång jag uppdaterar ska jag berätta om förra helgen och såklart om denna med!
Peace!

Kommentarer
Postat av: hanna

Måste bara säga att jag älskar din blogg!! jätteinspirerande, speciellt inläggen om Paris :) Jag ska åka dit snart och planerar att köpa min balklänning där, har du några bra tips på affärer att leta i? Vet du till exempel några bra secondhandaffärer som kan ha en? Har hört att det är värt att kolla där för att få tag på en billig. Vore jättegulligt med tips!! :)

2011-04-09 @ 21:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0