Chamonix-resumé.

Och nu sitter jag här igen, framför datorn, i Paris och chillar. Det är ca 17 grader ute och strålande solsken. Avundsjuk någon? Det känns faktiskt helt okej att vara tillbaka från Chamonix, även om det har suttit helt perfekt att umgås med lite gamla vänner, träffat några nya och åkt en del skidor. Dock har skidåkningen mestadels infallit under extremt dimmiga dagar, förutom söndag som blev en kanondag med strålande sol och puder. Glömde SÅKLART kameran hos Alicia så ni får hålla till godo med några få bilder som Johanna har tagit med sin Iphone. 

Kul att Cathrine precis påpekade att jag fått lite färg i ansiktet, men inte är det för att jag har åkt skidor inte. Nej för att jag råkade sitta 20 minuter för länge i solen igår. På altanen. Äsch, man klagar inte.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0