Girls 202.

Tjejkvällen igår failade ganska hårt. Men det var ett bra försök. Jag och Maja myste, drack vin och rom, lyssnade på musik och tog en del bilder. Supermysigt, men kanske blev det lite för mycket att dricka. Sen kom Samuel x 2 (Det vill säga Majas pojkvän och hans kompis) och körde oss ner till stan och utposten. Efter en cider där blev det Tempel och där gav Maja upp och tackade för sig. Jag fortsatte tappert ut i natten i sällskap av Alice då och då och Stoggy då och då. Kul var det men inte ens i närheten av vad Barbados kunde erbjuda, tyvärr. Runt 4 ringde Viktor och frågade om jag ville sjuts hem, världens bästa timing! Med mig fick jag Stoggy som missat sin buss hem ( det är jobbigt när man bor i ingenstans, Nyhamnsläge). Han var ganska så bakis i morse, hehe. Nu väntar brunch med familjen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0