Flatness.

Fan, denna fredagen suger ganska mycket. Här är lite anledningar till det;
1. Det är helt platt överallt så jag kan inte surfa.
2. Det kommer antagligen inte funka någon annan stans innan vi åker hem (för höga vågor).
3. Jag fick brädan på mig igen med en så kraftig smäll att jag slog sönder foten. Haltar numera (eller Swaggar).
4. Jag ska nu köra till Southpoint bara för att lämna tillbaka min longboard. Och det Ösregnar.
Men ikväll ska vi dra till Irie och grilla och chilla lite och i helgen är det den stora Prosurf-tävligen. That's probably going to be awesome! (Jag vet, livet är för enkelt på Barbados, synd att man ska hem snart)....

Kommentarer
Postat av: samsam

"Her swagger don't stop, her body won't quit" Nice!

2010-11-27 @ 03:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0