Damn Ear.

Någon som har märkt att när man har mycket fritid och är sjuk så går tiden 1000 gånger långsammare. Som om man aldrig kommer bli frisk och det suger verkligen! Så just nu sitter jag utanför poolen och försöker fördriva tiden samtidigt som jag drar mig konstant i örat (för att få bort locket som irriterande nog vägrar ge sig).
Idag exempelvis har jag faktiskt tvingat mig ur sängen för att hänga med familjen, planen var att vi skulle dyka, men tyvärr var det lite fel på ena motorn i båten så det blev uppskjutet tills på fredag. Tur för mig, för då är mitt öra förhoppningsvis mycket bättre och jag kan kanske till och med njuta lite av att vara på en båt .. Ingen dykning för mig dock, aldrig i livet att jag riskerar något tryck på örat igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0