Catching waves!

ÄNTLIGEN blev det dags för mig att prova på magin med surfning. Idag tog vi oss ut till en liten strand för att testa vågorna, så häftigt! Först ut av alla tillsammans med Flips som skriker paddla som en galning! Och plötsligt bara åkte man med, läskigt snabbt men vilken adrenalinkick! Jag måste dock erkänna att det var ganska läskigt också. Vilken fart man kom upp i, det var ganska oväntat (i alla fall för en oerfaren tjej som jag). Hanna har äntligen laddat in lite bilder på datorn så här har ni dem senaste dagarna i bilder istället för ord. Lovar att skärpa mig med uppdateringar från och med nu (host, samuel).

The ocean
Pannkakstårtan vi gjorde till Anton
En lycklig max
Singing for Anton
Anton
How to make dinner the proper way
Botten upp
Making Pancakes
ROM!
Hanna hackar lök
Stooked!
Superhappy!
So much going on
Plättar
Jonathan in action
Alla bilder är tagna av Hanna Edghill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0