Segla vidare Peter..

Det gör ont i mig att behöva skriva detta. Att inte kunna vara med och närvara under vad som just nu pågår hemma. Istället sitter jag fast bakom en liten skärm med en känsla som jag ännu inte kan hantera; saknad.
Jag önskar att jag kunde vara med, att jag kunde stå bredvid och stötta mina närma när de går igenom någonting som jag själv finner så fruktansvärt läskigt. Och känslosamt jobbigt. Varför ska vissa behöva bli allvarligt sjuka när dem levt enligt alla spelregler? Ord kan inte beskriva hur mycket jag saknar er och tänker på er.
Peter Malmgren
Du var en kämpe in i det sista och vi kommer alltid minnas dig för det.
Vi seglar vidare med Peter's Gift och vet att i varje våg, vindtag och knop finns du med oss.


Kommentarer
Postat av: PA

Det var vackert skrivet ,hoppas han är uppkopplad och kan läsa det själv . Dina tankar i mailet har jag framfört vid kistan .

Det var en vacker och värdig begravning .

PA

2010-10-29 @ 18:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0