Du kan inte..

Du kan inte säga att du är glad över att jag hör av mig.

Du kan inte säga att du aldrig kommer glömma mig.

Du kan inte säga att du inte haft sex med någon annan än mig sen juli.

Du kan inte säga att du inte fortsatte träffa din vårflört.

Du kan inte säga att du inte kände för det.

Du kan inte säga allt detta och sen försvinna igen.

Du kan inte väcka hopp som inte finns.


För jag vill så gärna tro, vill så gärna hoppas. Hoppas att det du säger betyder något. Att jag fortfarande betyder något. Det får mig att vilja hoppa på nästa flyg till Stockholm och dyka upp i din lägenhet, krypa upp i din famn och bara vara. Bara vara vi två, när vi är som bäst. Prata om allt mellan himmel och jord. Skratta åt grannen ovanför. Äta sushi tills vi storknar. Reta den andres längd. Prata allvar om människor vi älskar. Älska. Somna i varandras famnar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0