Francais dans mon coeur.

Jag känner mig verkligen jätteglad just nu, gjort en u-sväng från det deppiga humöret som följde med när jag lämnade Sverige (vännerna, familjen osv.) Idag har jag varit ute och gått, skärp-konverserat lite med bybor och lekt med mina barn. Det är verkligen härligt att min franska hjärna är igång igen och nu förstår jag typ 85 % av vad dem säger till varandra, vilket är väldigt underlättande.
I morgon väntar en väldigt turistig dag med Alicia. Vi ska in till Paris och åka upp i Eiffeltornet, se triumfbågen och helt enkelt sightsa som dårar. Och på onsdag ska Jag och Leo (minstingen) baka kanelbullar och spela fotboll eftersom han är ledig på onsdagar. Helt ok faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0