Institut Parisien.

Igår var jag riktigt hemsjuk men det verkar som jag lyckades skaka av mig det under natten. Kanske för att jag idag börjat komma igång med de två sakerna jag verkligen är här för, att lära mig franska och uppleva Paris. Idag gjorde jag mitt franskatest för att bli placerad i rätt nivå och på tisdag börjar jag, ska antagligen lägga till privatlektioner också så jag får ut så mycket så möjligt men det känns riktigt kul. Ett extra plus i kanten är att skolan jag går på ligger mitt inne i paris (9th) och jättenära RERn så vi behöver inte byta eller någonting. 

Imorgon har jag dessutom bestämt med Julia så det blir en helkväll i Paris, först ska jag möta upp henne där hon jobbar och sen ska vi ut, supernajs! Eriki (min värdpappa) kommer bli jätteglad när han hör detta eftersom han hela tiden pratar om hur fantastiskt Paris är nattetid och hur man ska göra ALLT eftersom man i efterhand aldrig ångrar vad man gjorde, bara vad man inte gjorde...

Tumblr_lfnezwe8z21qf8pz3o1_500_large

Kommentarer
Postat av: Maria Östergren

Vad intressant dina inlägg verkar vara! kommer verkligen att läsa igen! :p Hoppas du har en bra helg :)

2011-02-22 @ 08:39:09
URL: http://jade.se/paketresor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0