Paris et le Duplex.

Usch när vädret är såhär bra vill jag inte sitta framför datorn, därav inget bloggande!
Helgen har passerat för er andra kanske, men för mig är det fortfarande ledighet som gäller vilket är tumme upp eftersom jag spenderade hela gårdagen bakis i sängen/soffan/framför tvn. Tur att det regnade ute, så man inte missade så mycket. Bakis var jag efter en härlig utgång till ett mindre härligt ställe; Le Duplex. Att vi hamnade där hade nog mer att göra med vårt sällskap än vår ambition till att gå ut. För när vi stod i kön till L'arc ser vi ingen mindre än Calle komma gående. Av alla människor! I love Paris. Så vi bytte club och fortsatte ut med Calle, Hinken och några andra Warwickare. Ingen nykter kväll direkt och hemkomst runt 9-tiden...

Nu sitter jag här och pluggar lite i eftermiddagssolen, det är helt okej faktiskt och imorgon ska jag börja i en ny klass så låt oss hoppas att det blir bra! Ikväll blir det möjligtvis drinkar med en kompis, om jag inte skjuter upp det på grund av lathet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0